Saarlännische Betzefäns

17. März 2005
...FOTOS: Unsere liebenswürdigen "Fanclub-Saarländer": Lilnks das Ehepaar Lissy und Karsten Schmidt (Saarlouis), rechts Bernd Strassel (Saarlouis).Saarlännische Betzefans…Spiel fer Spiel kummen iwwer die Grenz,massisch saarlännische Betzefans.Saarlänner sinn jo e guudi Rass, nemmens locker un verstehen Spaß.Hann ehr Spezialischde fers Esse,die fers Trinke net zu vergesse.Un im Schwenke sinn se unerreischd –Ur-Pils-mäßisch absolut geeischd.Im spezielle is ah ganz gewiss:Die Saarlänner hann e grossi Schniss!Sie kennen geh' die Geschner hetze –das is vunn Vordäl uff em Betze.Eher selte trefft mer Trockesputzer,sie sinn beliebt, käh Revolutzer.Drum sei feschdgestelld: Die bassen guudzu ehre Nochber met Pälzer Schnuud!Obwohl Saarlänner Granate sinn,gelle die Pälzer als Hauptgewinn!Die sinn ne meischdens eh Nas voraus –de FCS reist se ah net raus!Drum gäwwens zu dort in Saarbrigge:Pälzer kennen ah besser kicke!Deshalb kummen als iwwer die Grenz,massisch saarlännische Betzefans!